четвер, 25 лютого 2016 р.

"Я жива, я буду вічно жити....." - до 145 річниці від Дня народження Л.Українки



            25 лютого виповнилося 145 років від дня народження Лесі Українки. Хто ж ця така безсмертна жінка? Лариса Петрівна Косач. Окраса і гордість української нації, одна з основоположників нової української літератури. Геніальна поетеса і драматург.Талановитий прозаїк і перекладач. Учений літературознавець і фольклорист-етнограф. Публіцист, педагог, видавець, журналіст, поліглот (знала до 10 мов), громадський діяч. Просто жінка, котра багато страждала, уміла кохати і хотіла бути потрібною.
Щоб вшанувати пам'ять Лесі Українки, у бібліотеці відбувся тематичний  вечір (конкурс читців) "Я жива, я буду вічно жити...", учасниками якого стали учні школи
               Перед учнями розкрито неповторний світ поезії Лесі Українки,підкреслено її не-збориму жагу до волі,краси,почуття любові до рідної землі. Звучали такі поезії: 
-«Осінь»
 -«Останні квіти»
 -«Сон літньої ночі»
 -«Надія»; 
-«Конвалія»;
 -«Мій шлях»
;-«Безсонна ніч»;
 Contra spem spero
З цікавістю та захопленням слухали юнаки та дівчата розповідь бібліотекаря про родину Косачів-Драгоманових, дитинство майбутньої поетеси, атмосферу в якій вона зростала, її перші злети та хворобу, з якою Леся вела тридцятилітню війну. Яскраво доповнили вечір вірші у виконанні учнів.
Під час заходу демонструвалася мультимедійна презентація «Леся Українка: невідоме про відоме»
Ще раз запрошуємо завітати до бібліотеки. Наодинці пройтися життєвим шляхом поетеси Лесі Українки. А може й взяти її твори, з яких долинуть до вас слова Лесі Українки.

Немає коментарів:

Дописати коментар